Krullaards Perfect Reset

Rugpijn en nekpijn

Rug- en/of nekpijn belemmeren veel mensen in het dagelijks functioneren. Door pijnklachten is het bewegen moeilijker, soms met als gevolg dat je minder gaat bewegen. Dit kan resulteren in het vermijden van activiteiten, stoppen met sporten of het opgeven van een hobby.

Ontstaan van rug- en nekpijn

Rug- en nekpijn kan op allerlei manieren ontstaan. Soms is het aanwijsbaar, bijvoorbeeld door overbelasting van de spieren bij tillen, een val of struikelen. Ook kan er pijn ontstaan in rug, nek en schouders door verkramping veroorzaakt door stress. In bepaalde beroepsgroepen en bij topsporters die veel van hun lichaam vragen kunnen ook klachten ontstaan.

De Krullaards Perfect Reset-therapie (KPR-therapie) is gericht op het wegnemen van de oorzaak van veel rug- en nekklachten: een scheefstand van het bekken ten opzichte van de wervelkolom. Een (aangeboren) anatomisch beenlengteverschil kan niet worden opgeheven met de KPR-therapie. Een functioneel beenlengteverschil wel.

Om te bepalen of de KPR-therapie voor jou geschikt is, kun je eerst een basisfunctieonderzoek laten verrichten bij onze praktijk. Zo kan de fysiotherapeut bepalen of de behandeling effectief voor je kan zijn. Als je aanvullend verzekerd bent voor fysiotherapie is deze intake geheel kosteloos. Een topprestatie op het gebied van fysiotherapie.

Wij helpen je graag verder.